Hvordan bruke onVisit Invite Følg
onVisit Invite gjør det mulig å invitere og forhåndsregistrere gjester direkte fra Outlook i Microsoft 365.
For ansatte
- Opprett nytt møte i Outlook
- Inviter både dine gjester og brukeren meet@onvisit.net
- Legg til møterom eller plassering
- Send invitasjonen
onVisit Invite vil nå gjenkjenne gjenkjenne gjester med et annet maildomene enn avsender, og registrere disse som gjester. Innhold og vedlegg som følger invitasjonen finner gjesten i sin kalenderinvitasjon, dette er ikke informasjon som blir delt med onVisit.
For gjester
- Gjesten mottar en invitasjon på e-post og blir bedt om å fylle inn sine detaljer for å forhåndsregistrere seg (navn, mobilnummer, firma og personverninformasjaon) Gjester som ikke har fylt ut informasjonen i forkant gjør dette på skjermen ved ankomst.
- I forkant av møtet mottar gjesten en ny e-post med nyttig informasjon og en QR-kode for hurtig innsjekk.
- I resepsjonen scanner gjesten enkelt QR-koden, og blir sjekket inn. Varsel om besøk sendes til verten.
- Ved avreise scanner gjesten den samme QR-koden og blir sjekket ut.
For resepsjonen
- Når en gjest har blitt invitert med Invite vil epostadressen dukke opp under menypunktet "Ikke ankommet" i onVisit web. Her har du oversikt over dagens planlagte besøk.
- Hvis det er flere resepsjoner tilgjengelig, vil korrekt resepsjon bli valgt dersom den ansatte har lagt til møterom eller plassering i e-post-invitasjonen. Dersom dette ikke er lagt inn vil gjesten bli liggende med ukjent resepsjon. Tidssonen vil da være GMT.
- Når gjesten har registrert sine personopplysninger vil besøket oppdateres med disse. Lagring av personopplysninger håndteres på samme måte som for gjester som sjekker inn på onVisit skjerm eller via onVisit mobil gjesteregistrering.
- Når gjesten sjekker seg inn vil besøket flyttes fra "Ikke ankommet" til "Ankommet".
Se også video...
Se også tips til booking