Nøklene til brukersynkronisering har utløpt og må oppdateres umiddelbart Følg
Informasjon
onVisit har lansert varsling på utløpte nøkler til synkronisering. Denne varslingen vises i adminweb i form av en rød linje nederst i skjermbildet. Det er viktig å ha oppdaterte nøkler til brukersynkronisering, slik at brukerne som vises i onVisit er oppdaterte - det vil si at nye brukere blir lagt til som de skal, eksisterende brukere blir endret som de skal og brukere som ikke lenger skal vises blir deaktivert.
Hvordan ordne problemet?
Kontakt ditt firmas IT-avdeling, spesifikt noen som kan håndtere Microsoft365-administrasjon.
Forslag på hva du kan si til den aktuelle IT-ansvarlige:
"Hei,
Brukersynkroniseringen til onVisit må fornyes, og denne fornyelsen må gjøres av vår IT-avdeling.
Hvis synkroniseringen kjører via SCIM:
- Det må genereres ny nøkkel under firma-siden i onVisit
- Nøkkelen fra steg 1 må legges inn i Entra ID-appen under "User Provisioning" sitt felt "Secret Token"
- Trykk deretter "Test Connection", og hvis tilkoblingen blir godkjent kan du trykke lagre.
For mer informasjon om SCIM, se Adaptives support-artikkel for SCIM
Hvis brukersynkroniseringen kjører via CSV:
- Det må genereres ny Client Secret i Entra ID
- Send deretter Client Secret Value til onVisit Support slik at vi kan registrere den i vår brukersynkronisering.
Mvh,"