Enkelte brukere blir ikke synkronisert fra ActiveDirectory Følg
1) Søk etter brukeren i onVisit uten å ha krysset av for "Vis kun aktive", for å eliminere feil mht brukerens status i AD. Hvis du finner brukeren, er det bare å aktivere vedkommende i onVisit.
2) I mappa til synkroniseringsprogrammet, sjekk om det finnes en fil kalt Trace.log (eller noe lignende som slutter på .log). Hvis ikke kan du åpne fila Adaptive.onVisit.UserSync.exe.config og sørge for at seksjonen <system.diagnostics> ikke er kommentert ut (dvs. at det ikke er html-kommentartegn (<!-- -->) rundt denne taggen. Kjør programmet på nytt ved å dobbeltklikke på Adaptive.onVisit.UserSync.exe (eller kjør det fra Scheduled Task manageren, da jeg antar dere har dette gående som en fast jobb).
3) Søk etter brukeren i loggen og se hvilke meldinger som evt. dukker opp der. Det burde normalt være greit å se hva som gjør at brukeren ikke importeres.
Ta kontakt med oss på support@adaptive.no
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.